Deal Klaxon! Blackberry Playbook now less than £130!

26 July 2012

This one is causing a veritable inferno over at HotUKDeals this evening - it's the 'iPad killer' that's better known as the Blackberry Playbook. Sure, it wasn't a big hit when it was released but it's a solid, decent, reliable piece of hardware, and when you factor in the, erm, fact that it's up for grabs for just £129 for the 16GB version and £149 for the 32GB version, you can see why everyone's getting excited.



  • Me
    Good price, but I still don't see the point of all this tablet bollocks. And Blackberry are cunts!
  • Chewbacca
    It's well made, sturdy and it has one hell of an interface. Flash player(!) and HDMI out. Lack of apps is a problem, but for a quality package it's a great price.
  • Laughing C.
    It's a piece of crap. Out of three tablets that i've been testing this is the worst. Plus if the battery runs out you need to buy the AC adapter to get it to work.
  • Sicknote
    BB admitted this was shit
  • Chewbacca
    Laughing cow... you can charge it from dead by usb cable, you don't need the AC adaptor. And if you got that wrong, boy the rest of your post loses any credibility it may have had... Fuck it, even the trolls on here are substandard wank pies...
  • Angry S.
    Dead product from a doomed company. Expect it to be below £100 in a few weeks.
  • Me
    Agree! Bring Mike Cock back!
  • Chewbacca
    Don't bring mike hock back. What a dick. Contributed nothing to this place. Seriously, I don't get it. Why do BW allow all these retards to post with their ill-considered crap? Are they so desperate for "figures" that they turn a blind eye to the 5-year-old-level commetns about foxes etc? This could be a great site - a champion for consumers - instead, it's a haven for half baked trolls, paedophiles and twats. Such a shame.
  • Avon B.
    ^ What he said ^
  • Ian P.
    Did someone say fox?
  • More s.
    I think about 1 in 10 of these that I've sold to customers has managed to go longer than 2 weeks without ending up completely fucked through no fault but its own. We opened 4 in a row for one guy when he returned one and every single one locked up at the initial EULA screen and refused to even think about starting up. Don't waste your money on this piece of crap.
  • Ri S.
    @Chewbacca Its been well documented that its not a very good tablet and how wide does that bezel need to be fuck me you need the arms of an Orangutan to use it. Seriously Chewbacca if you want a site that champions the consumer fuck off over to Martins money or any trading standards site. Mike Hock made me smile up to a point as did the others.
  • Me
  • Me
    @ Chewbacca. You forgot racists!
  • Mike C.
    someone call?
  • Mike H.
    It's for me I think?
  • Ri S.
    @Me Chewbacca thinks that only white fluent speaking English people should be let through airport security quickly and without full body cavity searches so thats probably why he forgot.
  • Ri S.
    Or Fluent English speakers even.
  • Chewbacca
    @RI Sol-Ju And... your point is? Ah, I get it - you're insinuating that, because I'm obviously 100% correct, I've been silly and forgotten about something less important, right? Obviously hit a raw nerve anyway. The truth does tend to do that :-)
  • Laughing C.
    @Chewbacca If I was looking for credibility I would have used my real name. It's still a piece of crap that I would even give to my worst enemy.
  • Laughing C.
    Damn, grammar mistake. Was meant to be "It’s still a piece of crap that I wouldn't even give to my worst enemy". LOL
  • Shaniaa
    wat u talking bout grammer blood kids these days!
  • Me
    Chewbacca wants this site to be taken seriously. Having shitty writers ( Copy and paste anyway) like Moff and Andy Dawson. The only good thing of BW is reading the comments anyway!
  • Capability B.
    Since they started to delete our comedy posts i've had to fuck off back to irritating the bitches on mumsnet. Still check on here every couPle of weeks to see if its improved... its not.
  • Me
    Mumsnet??? HMMMM!!
  • Andy w.
    BB Playbook was a crock of shit. I wouldn't take one if you gave it to me. Pay £130 for it? You've got to be joking

What do you think?

Connect with Facebook, Twitter, or just enter your email to sign in and comment.

Your comment